ViVABM

autenttinen verkko-oppiminen benchmarking hyvät käytännöt

Ihan hyvä tilaisuus, vaikka Johanna olikin äänetön. Toivottavasti te muut saitte kuitenkin hyvän kuvan Johannankin toteutuksesta.

Itse sain monta hienoa kehittämisideaa syksyä varten -kiitos siitä.

En itse ehtinyt viikonloppuna heti tänne tulla, kuten ajattelin, mutta hiljaista näyttää olleen muutenkin, koitan kurkistella välillä, josko joku kysyisi jotain tai viriäisi muutakin laajempaa keskustelua. Terminologiaan otin itsekin kantaa tuolla yleiskeskustelun puolella.

Jaa

Vastaa tähän

Vastaukset tähän keskusteluun

Koin saavani ideoita ensi lukuvuoden kurssitoteutuksiin. Lisäksi mm. asynkroninen - synkroninen -käsitepari tuli tutuksi ;-)

En ollut tajunnut käydä täällä ningissä aikoihin, joten en ollut ehtinyt lukea ennakkooon työstämiänne aineistoja. Mutta: hyvä, että olitte tehneet ja olivat istuntoaamuna saatavilla!

Erja

Vastaa tähän

Kiva, että muutkin saivat ideoita, minä itse sain monta hyvää ideaa oman toteutukseni kehittämiseen, vaikka taitaa olla aika pitkässä juoksussa eli isommat uudistukset teen ensi lukuvuoden aikana, pienempää 'hiontaa' ehdin tehdä jo syksyksi, ei ole kyllä vielä varmistunut, tuleeko tarjontaan :)

Vastaa tähän

RSS

Tietoja

Pekka Ihanainen Pekka Ihanainen perusti tämän yhteisön täällä: Ning.

© 2009   Luonut: Pekka Ihanainen Ning-sivustossa.   Luo oma sosiaalinen verkostosi

Merkit  |  Ilmoita ongelmasta  |  Yksityisyys  |  Palveluehdot